  • Data: 2009-04-20 23:38:04
    Temat: Re: PIT36L - pytania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Apr 2009, Zbigniew Braniecki wrote:

    > To jest tylko straszne :)

    A to już się przyzwyczaiłeś ;|

    W ramach relaksu - co znaczy ten znak:
    http://vivaldiego.wroclaw.pl/~hojnorek/tmp/rowerydwa
    .jpg
    ?
    Nie, to NIE JEST sprzeczność (na to pewnie wpadłeś) :D
    I doskonale pasuje do gościa co to sobie rower wziął aby
    "sobie pojeździć" (tak po prostu) i z lekka mu oczy
    słupka stają :)
    BTW: bardzo dobre rozwiązanie - rozwiązuje przy okazji problem istotnej
    różnicy między jeżdżącymi "użytkowo" (oraz "wycinakami") i jeżdżacymi
    rekreacyjnie z dziećmi i tak dalej.
    Tylko dla "niedzielnego rowerzysty" czytelne niczym ustawa o VAT.

    > Ale kat powiedzial cobym nie kladl, myslalem, ze moge zaufac

    Ta... dopiero później się dowiadujesz że ma - oprócz gilotyny - jeszcze
    inne narzędzia. O łamanie kołem pytałeś? ;)

    > Hmmm, a na jaki adres oni ta korespondencje wysla? Bo ja im zadnego
    > nie podawalem :)

    NIE PODAWAŁEŚ???
    Obawiam się po prostu, że to może być prawda, stąd krzyk :]
    A hasło "NIP-1 NIP-3" kiedyś słyszałeś?
    Takie deklaracje.
    Dla podatników nie prowadzących DG i prowadzących DG.
    Obowiązkowo podaje się m.in. adres zamieszkania oraz AFAIR
    (acz piszę "z głowy czyli z niczego") adres dla korespondencji
    (o ile jest różny).
    Za niepodanie *aktualnego* adresu (w terminie) jest osobny mandat :]

    pzdr, Gotfryd