  • Data: 2005-04-28 08:33:44
    Temat: Re: PIT-37 a PIT-38.
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qaz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d4paf0$97k$1@korweta.task.gda.pl...

    >(...)
    > Smoq a kto powiedzial ze nie mozna? US? To niech sie powola na jakas
    > wykladnie. Totalna bzdura. Przeciez bez kredytu nie osiagnalbys wiekszego
    > przychodu a bez tego zysku od ktorego nie odprowadzilbys podatku itd.

    Swieta racja

    > Zapewne czekaja nas jak zwykle wyjasnienia w US.

    Ja skladam swoj PIT 38 na podstawie PIT8C - dlaczego? bo biuro maklerskie
    sie pomylilo moim zdaniem i zle zrobilo pit8c na moja korzysc wiec ...

    >Z drugiej strony to
    > normalka gdy wprowadza sie nowe rozwiazania (czyt. skubanie podatnika).

    To wcale nie jest normalne

    > Zreszta pracownicy US nie musza sie znac na konstrukcji i funkcjonowaniu
    > rynkow kapitalowych stad wydawane sa rozporzadzenia wewnetrzne, a te z
    > kolei
    > wcale nie sa wiazace. Ostateczna decyzja nalezy do sadu.

    Powinni sie znac i to nie tylko ci w MF ale i ci ktorzy doradzaja przy
    skladaniu PIT w US

    > Przypomina mi sie nagonka Kolodki w stylu : nie robic darowizny na osoby
    > fizyczne bo damy po lapach ;)

    To bylo chore i chore jest aktualne rozliczanie kredytow. Jesli sie okaze ze
    mozna bylo kredyty i prowizje zaliczac do kosztow to bede robic korekte -
    ale aktualnie sie wstrzymuje z tym.

    --
    pzdr smoq