  • Data: 2005-03-17 17:33:13
    Temat: Re: PCC - UMOWA KOMISOWA - URZĄD SKARBOWY
    Od: t...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

    > o ile nie mylisz komisu ze skupem - sprzedażą to tak

    nie, nie myle ...

    przy komisie: biorę rzecz w komis, sprzedaje, płace podatek dochodowy 19% od
    swojej prowizji ...
    przy skupie sprzedaży: skupuje rzecz, przy kwocie wyższej od 1000zł płace 2%
    PCC ... sprzedaje, płace podatek dochodowy 19% do swojej prowizji ...

    dobrze?

    chodzi mi głównie o fakt aby wyszło jak najtaniej z podatkiem przy rzeczach o
    wartości większej niż 1000zł ... czyli komis ... napewno nie ma żadnego podatku?

    pozdr