  • Data: 2005-03-21 14:20:26
    Temat: Re: PCC - UMOWA KOMISOWA - URZĄD SKARBOWY
    Od: "ttt" <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pas. Nawet nie mam przekonania czy wiem jak prawidłowo popapierkować
    > sprzedaż komisową u VATowca (przed 1.V.2004 było prosto by była
    > osobna forma faktury VAT-KOMIS opisana w przepisach).
    > Może ktoś napisze :)
    > *PODEJRZEWAM* że normalny rachunek....
    > A "normalny rachunek" u nieVATowca wpisuje się albo do KPiR, albo
    > (jeśli podatnik prowadzi ES) to EwidencjiSprzedaży - i do wyboru
    > albo sprzedaż do KPiR albo sumę sprzedaży (z ES) do KPiR, albo
    > "niezwłocznie nie później niż w dniu następnym" albo "chronologicznie
> [...]

    Tak, wiem, mam tak: ES i na koniec miesiąca suma sprzedaży i do KPiR ...
    Tylko teraz jak ja nie kupuje sprzętu za 1500zł ... jak mam wystawić rachunek
    na 1700zł :-(
    Spróbuje się dowiedzieć w US ... dam znać ...

    Dziękuję Ci bardzo za pomoc :-)

    Czyli ja jestem zwolniony z podatku VAT, ale podlegam pod podatem VAT. x 50 :-)

    pozdrawiam i życzę udanego tygodnia ... ładnie słoneczko świeci, więc
    zapowiadają się ciekawe święta :-)