  • Data: 2009-12-21 12:16:45
    Temat: Re: Osoba fizyczna - usługi - podatek
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdaje się, że albo problemu nie rozumiesz, albo sam go w jakimś celu
    > zakrywasz.
    > Problemem NIE JEST zaliczenie czegoś do DG.
    > Co komu za różnica, czy czynność "X" zostanie zaliczona do DG czy
    > nie zostanie zaliczona?
    > Problem stanowią:
    > - obowiązek oZUSowania, zakładający bezwzględny dolny próg podstawy
    > obliczenia składki
    > - poziom "opapierkowania" i komplikacji przepisów, nie wart wyprawki
    > przy naprawdę drobnej przedsiębiorczości.
    >
    > W krajach, w których prowadzenie DG nie wiąże się z "zabójczym" ZUSem
> [...]

    Otoz wlasnie o to mi chodzi - swietnie to ujales.

    Dle "naprawde drobnej przedsiebiorczosci", sa to problemy po prostu
    czesto nie do przeskoczenia.

    W niektorych - wydawaloby sie - bardziej zbiurokratyzowanych czy
    socjalnych krajach Europy, jak ktos nie chce zakladac firmy, to po
    prostu wypisze klientom iles rachunkow w roku, a pozniej zaplaci od nich
    podatek. I cala filozofia.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org