    From: "Bozoo" <z...@z...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Oprogramowanie - usluga czy towar?
    Date: Wed, 4 Aug 2004 10:39:44 +0200

    > A co z "prawami" ?
    > Bo jak "przeniesienie praw" (niekoniecznie wszystkich !) to IM*H*O
    > jest WNiP i można by uznać za usługę.
    Z prawami? No w grę wchodzą dwie wersje, (I) przekazanie wszystkich
    autorskich
    praw majątkowych oraz (II) licencja "na użytkowanie", zależnie od umowy.
    Czy dobrze myślę, że przypadki te nie różnią się? (pod względem vat
    oczywiście)

    > ...pewnie w wyniku burzliwej dyskusji się dowiemy ;)
    Albo jak mnie skarbowy dupnie, to wam napiszę ile mnie to kosztowało :)

    PawelZ