  • Data: 2003-04-03 20:52:15
    Temat: Re: Oplaty przy przenoszeniu praw autorskich
    Od: "Cray" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0304032248240.-454549@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > W niektórych podatkach (m.in. PCC) podstawą bywa "wartość rynkowa",
    > w niektórych może to być wartość z umowy. Ale jeśli wartość z umowy
    > jest za niska - to z tego da się wyciągnąć wniosek że *druga strona*
    > otrzymała *przychód*, który powinna opodatkować :>
    No tak otrzyma przychod nie da sie ukryc ale .... nie bezposrednio ... z
    samego otrzymania kodow zrodlowych nie bedzie miala zadnego przychodu
    (sprzedac tych kodow tez nie moze - tak ma stanowic umowa)... tylko z
    licencjonowania programu dzieki tym kodom skompilowanego ....
    Szczerze mowiac nie wiem co na to moze powiedziec US ...

    --
    Pozdrowionka śle Cray