  • Data: 2003-04-06 11:21:52
    Temat: Re: Oplaty przy przenoszeniu praw autorskich
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cray" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b6k8r3$9rf$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > No tak, nie zaprzeczam jednak jak mam wycenic wartosc wlasnego dziela ...
    To by trzeba skonsultować ze środowiskiem twórców programów komputerowych,
    jak sądzę.
    Twórcy różnych specjalności mają swoje środowiska praktyków, którzy nie od
    dziś sprzedają swoje utwory - więc tam można dowiedzieć się o zwyczajowo
    stosowanych stawkach i przypasować do swojego dzieła. Są też zapewne i
    rzeczoznawcy w tej specjalności, tak jak w innych.
    WSm