  • Data: 2003-04-04 15:37:11
    Temat: Re: Oplaty przy przenoszeniu praw autorskich
    Od: "Cray" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:Yj8ja.165027$Xa3.1388553@news.chello.at...
    > [...]
    >podając jednak wartość tych praw; złożyć odpowiednią deklarację i
    > opłacić podatek.
    No tak, nie zaprzeczam jednak jak mam wycenic wartosc wlasnego dziela ...
    beda to kody zrodlowe programu (a nie program) ....czyli w sumie zwyklu
    tekst .... nie bardzo wiem jak bym mial to wycenic (w sumie najlepiej na jak
    naj mniej - bo mniejszy podatek .... ale jak to urzad bedzie interpretowal
    ? ) nie znam wartosci rynkowych kodow zrodlowych podobnego programu ....

    Pozdrowionka śle Cray
    c...@o...pl