eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdzyskane tonery / kartridżeRe: Odzyskane tonery / kartridże
  • Data: 2007-02-22 11:53:26
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Widzę, ale zastanawia mnie jedno - rozbierz to zdanie na czynniki,
    > co Ci wychodzi:
    >
    > A) (inne dowody opłat), w tym (dokonywanych na podstawie książeczek opłat,
    > oraz dokumenty zawierające dane, o których mowa w § 12 ust. 3 pkt 2).
    >
    > czy
    >
    > B) (inne dowody opłat, w tym dokonywanych na podstawie książeczek opłat),
    > oraz (dokumenty zawierające dane, o których mowa w § 12 ust. 3 pkt 2).
    >
    > ?
    >
    > Mi na czuja wychodzi że to wariant B jest poprawny w sensie językowym,
    > a to by znaczyło że możesz zaksięgować dowolny dokument który zawiera dane
    > wymienione w § 12 ust. 3 pkt 2 - i nie chodzi tutaj tylko o dowody opłat.

    Oczywiście.
    W swojej kategorii.
    KW księgujesz jako dowody kasowe, a nie kosztowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1