    From: maup <k...@m...in.tarnow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes,pl.biznes
    Subject: Re: Odp: Pytanie.
    Date: Tue, 12 Aug 2003 22:15:51 +0200

    złodziej podatków wrote:
    > I nie wyniknie tak dlugo jak dlugo wszyscy beda podchodzili do tego tak jak
    > dotychczas.
    Chyba się nie dziwisz - ile razy sam się sparzyłeś??
    Powiem szczerze - inicjatywa mi się bardzo^2 podoba ale jednak szanse
    jej powodzenia widzę dość sceptycznie.

    > Na moj apel odpowiedziala 1, slownie jedna osoba.
    2 ;))

    > W kazdej chwili mozna to przejac.
    CO przejąć? Do przejęcia to się znajdą chętni jak się już zgromadzi
    odpowiednia pula wyborców :[

    > Wlasnie mialem na mysli strajk sklepikarzy. Jezeli raz czy drugi nie kupi w
    > " swoim sklepiku" bulek na sniadanie to moze jeden z drugim zastanowi sie co
    > jest grane.
    Ja mieszkam na skraju osiedla, gdzie małych sklepików w zasięgu rzutu
    kartoflem mam sześć lub siedem. Jak oceniasz szanse na to, żeby WSZYSCY
    przystąpili do akcji? A jeżeli jeden się wyłamie (licząc na
    zwielokrotnione obroty) to nabywcy będą mogli się co najwyżej powq*** na
    tych, którzy strajkowali. Z drugiej strony ja bym neistety obstawiał na
    to, że WSZYSCY rano otworzą i będą mieli jakby więcej bułeczek niż zwykle :[

    > Poza tym taka spektakularna akcja spowoduje ze sprawa sie
    > naglosni.
    Zależy kto będzie nagłaśniał. Efekt może być jakby ciut odwrotny od
    zamierzonego.

    > Jak program konsolidacji srodowiska bedzie przebiegal tak jak dotychczas to
    > na pewno nikt nie bedzie sie z nami liczyl. Ani teraz ani w przyszlosci.
    Z tym się absolutnie zgadzam ale jakoś nie mam pomysłu na tę
    konsolidację. Polaków na ogół jednoczył jakiś zaborca ale dzisiaj, nawet
    mając wspólnego wroga jakoś nie możemy się dogadać

    > Jezeli przepisy beda jednoznacznnie zformulowane to nie trzeba zadnych
    > wytycznych.
    Czyli zmieniamy system podatkowy od zera. Znaczy wróć. Najpierw posyłamy
    na zieloną trawkę cały pion MF do kierowników US włącznie. Hmmm to może
    być zabawne ;))

    Szkoda, że nawet na tej grupie wątek ma słaby odzew. Może jednak ktoś z
    kolegów się dołączy i rzuci objawieniem?? ;)

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =