eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiObniżenie skladki ZUS - Kto korzysta/korzystał z oferty HESTIANIN Sp. z o.o.? › Re: Obniżenie skladki ZUS - Kto korzysta/korzystał z oferty HESTIANIN Sp. z o.o.?
    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Obniżenie skladki ZUS - Kto korzysta/korzystał z oferty HESTIANIN Sp.
    z o.o.?
    Date: Wed, 24 Nov 2004 18:22:51 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Dostałem ofertę od tejże firmy, zarejestrowani w Katowicach
    > proponują zawarcie umowy-zlecenia dla ludzi prowadzacych
    > dzialalnosc gosp. celem obnizenia ZUSu
    > Czy ktos z tego korzysta/korzystal?
    Ja korzystam.
    > Czy to legalne?
    Też nie wiem więc nie zabieram głosu czy ta firma robi to legalnie.

    A nie masz jakiegoś znajomego, który prowadzi DG? albo jakiejś małej firmy
    kilkuosobowej z zaprzyjaźnionym szefem ( w małych firmach łatwiej się
    dogadać).
    Przecież możesz np znajomemu roznosić np ulotki reklamowe.
    Albo dołek wykopać pod..... to żeby mu samochód nie zjeżdzał, albo cokolwiek
    inne.
    Czy to, że ZUS nie zarobi to znaczy, że ktoś inny musi te pieniądze dostać?
    To wg mnie jeszcze większe zdzierstwo niż ZUS.

    PawełJ