eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiObniżenie skladki ZUS - Kto korzysta/korzystał z oferty HESTIANIN Sp. z o.o.? › Re: Obniżenie skladki ZUS - Kto korzysta/korzystał z oferty HESTIANIN Sp. z o.o.?
  • Data: 2004-11-25 09:37:38
    Temat: Re: Obniżenie skladki ZUS - Kto korzysta/korzystał z oferty HESTIANIN Sp. z o.o.?
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 lis o godzinie 18:22, na pl.soc.prawo.podatki, PawełJ napisał(a):

    > Ja korzystam.
    > Też nie wiem więc nie zabieram głosu czy ta firma robi to legalnie.
    >
    > A nie masz jakiegoś znajomego, który prowadzi DG? albo jakiejś małej firmy
    > kilkuosobowej z zaprzyjaźnionym szefem ( w małych firmach łatwiej się
    > dogadać).
    > Przecież możesz np znajomemu roznosić np ulotki reklamowe.
    > Albo dołek wykopać pod..... to żeby mu samochód nie zjeżdzał, albo cokolwiek
    > inne.

    I ten znajomy 'szef' musi od takiego 'pracownika' odprowadzić podatek,
    składki na ZUS /ogólnie ZUS/.

    > Czy to, że ZUS nie zarobi to znaczy, że ktoś inny musi te pieniądze dostać?
    > To wg mnie jeszcze większe zdzierstwo niż ZUS.

    Nie bój żaby - ZUS zbiera co mu się należy ;)
    Aby Ty prowadząc swoją działalność opłacałeś _tylko_ ubezpieczenie
    zdrowotne, musisz być zatrudniony /zbieg ubezpieczeń/ z co najmniej
    minimalna płacą!

    Przykład podany powyżej - my Ciebie za 26 zł - Ty nam za 200 zł i nie
    płacisz ZUSu ..... MEGA ROTFL

    --
    Herbi
    25-11-2004 10:37:35