  • Data: 2007-01-27 11:36:07
    Temat: Re: OT, by?o: Co je?li kontrahent...
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-01-2007 o 12:26:09 opix <o...@o...eu> napisał(a):

    > nie licz na edukację ekonomiczną pracowników najemnych -to jest motłoch
    > gnany mediami
    > gdyby była prawda o świadomości to wyniki wyborów byłyby inne -w sejmie
    > siedza debile którzy nie wiedzą co to jest za róznica pomiedzy
    > przychodem a
    > dochodem i jak wyglada system podatkowy
    >
    > najwieksza szkodą dla Polaków jest wprowadzenie do systemu pojęcia
    > najniższe
    > wynagrodzenie miesieczne zamiast najniższa stawka za godzinę

    W TV była konferencja z Gitą, dziennikarzyny zadawali jakieś pytania nie
    wiadomo o co,
    jeden zadał pytanie "i jak oto się przełoży na przeciętnego obywatela przy
    czym zaznaczył
    że jest dziennikarze nieekonomicznym(jakby ci "ekonomiczni" byli w czymś
    mądrzejsi).

    Zero niewygodnych pytań, zero zmuszania Gity do tłumaczenia, wynika to
    albo z jakiegoś
    cichego układu, albo z kompletnej nieświadomości dziennikarskiej sitwy
    odnośnie tego co się dzieje.
    Sam nie wiem co gorsze.

    Czemu nie zapytali o brak rozporządzenia do KPiR, czemu nie zapytali o
    kolejne kwiatki w updof,
    o spiepszone różnice kursowe, czemu tematem dużurnym jest cały czas stawka
    podatku,
    tak jakby ustawa miała tylko jedną stronę a nie kilkadziesiąt.
    Wiem, za dużo wymagam od pospolitego "dziennikarstwa", ale to wszytsko
    składa się na matrix
    w matrixie - elektorat trzymany jest w krzyżowej nieświadomości, a żeby
    stworzyć pozory
    kontrolnej roli 4 władzy wyciąga się co jakiś czas tematy zastępcze lub
    mniej istotne kwiatki.

    Móje ulubiuone stwierdzenie z jednej z poczytnych gazet za 1,50:
    "podatnik będzie miał lepiej z dwóch powodów: wzrośnie zarówno kwota wolna
    od podatku
    oraz kwota zmiejszająca podatek".

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

    Zostaje Ci może ->40%<-, moze ->30%<-, a może ->20%<- jeśli się
    "postarasz".

    Spytaj swojego reprezentanta do władz: GDZIE SĄ MOJE PIENIĄDZE??

    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!