  • Data: 2007-01-27 12:14:56
    Temat: Re: OT, by?o: Co je?li kontrahent...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Jan 2007, t wrote:

    [...opix...]
> [...]

    Jeszcze powinien wiedzieć, że sam za to zapłacił :>

    Ano właśnie.
    I najbardziej kuriozalne w całej imprezie jest to, iż deklarowany
    przez PO podatek liniowy jednocześnie może przysłużyć się owej
    idei ("ukrywania"). Ba, takie głosy już były - pewnie w celu
    uzyskania poparcia dla "liniówki" wśród wyborców, że "skoro będzie
    liniowy to można łatwo uwolnić przeciętnego obywatela-pracownika
    od całego zamieszania z pobieraniem podatku".
    Ale to może byc niedźwiedzia przysługa :|

    > W TV była konferencja z Gitą, dziennikarzyny zadawali jakieś pytania
    > nie wiadomo o co,
    [...]
    > cichego układu, albo z kompletnej nieświadomości dziennikarskiej sitwy
    > odnośnie tego co się dzieje.
    > Sam nie wiem co gorsze.
    >
    > Czemu nie zapytali o brak rozporządzenia do KPiR, czemu nie zapytali
    > o kolejne kwiatki w updof, o spiepszone różnice kursowe,

    U mnie podobne reakcje powodował sposób przedstawiania w mediach "sprawy
    piekarza". Trzeba mieć klapki na oczach, żeby nie zdawać sobie sprawy
    z pierwotnej przyczyny zdarzenia - mogę rozumieć że statystyczny robotnik
    będący odbiorcą artykułu czy reportażu nie załapał niuansów ustawy
    o VAT.
    Ale redaktor ktory jakoby *rzetelnie* przygotował ów tekst?
    Hm...

    Z drugiej strony, czasami tu, na grupie, więc w nie tak "przeciętnym"
    miejscu zdarzają się obwiniania US (nie licząc tych, które są zasłużone
    :)) które naprawdę spowodowane są przepisami.

    > Wiem, za dużo wymagam od pospolitego "dziennikarstwa"

    Tia :]

    > Móje ulubiuone stwierdzenie z jednej z poczytnych gazet za 1,50:
    > "podatnik będzie miał lepiej z dwóch powodów: wzrośnie zarówno kwota wolna od
    > podatku
    > oraz kwota zmiejszająca podatek".

    Jasne :)

    pzdr, Gotfryd