eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd) › Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    Date: Tue, 21 Sep 2004 11:07:26 +0200

    On Tue, 21 Sep 2004, Janusz wrote:
    [...]
    >+ > ci polecił wyskoczyć z jakimś lamerskim pytaniem :)
    >+
    >+ To nie bylo lamerskie pytanie.

    Janusz... na poważnie rozważasz możliwość żeby obowiązkowi prowadzenia
    rachunkowości podlegały przychody w przeciętnej wysokości 1/3 minimalnej
    pensji i powiadasz że to NIE JEST nieznajomość podstaw ??
    Nie, ja nie wymagam zeby każdy obywatel RP znał się na leczeniu,
    księgowości, elektronice, muzyce, informatyce, zarządzaniu,...
    Osobiście przyznaję sobie prawo do lamerstwa tu i ówdzie ;)
    Rozumiem że można mieć jaką-taką orientację w temacie (czyli NIE
    być lamerem) i machnąć się przy czymś o rząd wielkości, można
    popełnić kiks i nie dopisać kilku zer "z przyczyn technicznych",
    jednak machnięcie się o trzy rzędy z pełnym przekonaniem :)
    (wywodzonym tu: Message-ID: <cie9e1$da1$1@news.onet.pl>)
    to raczej dowód braku orientacji w skali hm... geograficznej !
    Bez urazy poprszę... mam przekonanie że "lamer" to jednak nie
    obelga, chyba że o czymś nie wiem :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)