eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd) › Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
  • Data: 2004-09-21 09:38:25
    Temat: Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Janusz... na poważnie rozważasz możliwość żeby obowiązkowi prowadzenia
    > rachunkowości podlegały przychody w przeciętnej wysokości 1/3 minimalnej
    > pensji i powiadasz że to NIE JEST nieznajomość podstaw ??
    > Nie, ja nie wymagam zeby każdy obywatel RP znał się na leczeniu,
    > księgowości, elektronice, muzyce, informatyce, zarządzaniu,...
    > Osobiście przyznaję sobie prawo do lamerstwa tu i ówdzie ;)
    > Rozumiem że można mieć jaką-taką orientację w temacie (czyli NIE
    > być lamerem) i machnąć się przy czymś o rząd wielkości, można
    > popełnić kiks i nie dopisać kilku zer "z przyczyn technicznych",
> [...]

    Po pierwsze znam przynajmniej kilka przepisow prawnych, ktore uwazam za
    bezsensowane, a ktore funkcjonuja w naszym wspanialym kraju (napotkanie
    jeszcze jednego wiecej nie zdziwiloby mnie szczegolnie). Po drugie, brak
    wiedzy (nawet PODSTAWOWEJ) jest wystarczajacym powodem aby ta wiedze
    zdobywac w kazdy dostepny sposob. Po trzecie, nie ma glupich (lamerskich)
    pytan, sa tylko glupie i lamerskie odpowiedzi (tlumaczac inaczej - jezeli
    uwazasz ze pytanie faktycznie jest 'lamerskie', masz wszelkie prawo na nie
    nie odpowiedziec, ale nie masz prawa z gory zakladac ze ten kto je zadaje
    robi robi to z lenistwa albo braku checi do samodzielnego poszukiwania
    odpowiedzi).

    Janusz