    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niezgłoszony ZUS od 2 lat...
    Date: Thu, 19 Jan 2006 13:27:55 +0100

    "Darek W." wrote:

    > Trochę ryzykowna opcja (co będzie jak sprawdzą?), ale teoretycznie możliwa.
    > :-)

    Skoro los si eusmiech alaskawie... ;)

    > Tak, nie miał na ZUS, a wykupił sobie ubezpieczenie prywatne. ;-)

    No jest roznica miedzy 700 zeta z ktorego wlasciwie nic nie masz, a 350
    zeta i masz full serwis dla calej rodziny o kazdej porze i jeszcze
    ludzie sa usmiechnieci i nie traktuja cie jak zlo konieczne albo jak
    niewidoczna przeszkode...

    > To jest naprawdę gruba kasa, wiem bo pałętali się u mnie ichni akwizytorzy i
    > chcieli mnie namówić.

    No to tez zalezy od poziomu owych uslug...

    > Pewnie mniej, sądze że kilka tysięcy, ale średnia roczna składka zdrowotna z
    > ostatnich 5 lat to mnie więcej 1500 zł i to odpisywana w całości od podatku,
    > więc interes na jej niepłaceniu żaden.

    Niby tak. Ale ... lapie cie wyrostek a panowie mowi, ze najblizszy
    termin na NFZ jest za 3 miesiace, a jutro mozna prywatnie, za 50 kafli.
    Od reki ;)

    > Interes na niepłaceniu składki
    > emerytalnej też wątpliwy, bo po prostu odbije się to bezpośrednio na
    > wysokości przyszłej emerytury.

    Z ktorej bedzi emozna co najwyzej sobie oplacic prad lub czynsz... Bo
    jak wysoka emeryture dostanie rpzedsiebiorca, odporowadzajacy 700
    wszystkiego?

    > Generalnie radzę - jak już ktoś musi kiwać
    > skarb państwa i gotów jest podjąć ryzyko z tym związane to lepiej kiwać na
    > podatkach niż na ZUS-ie.

    Pokazal nam Optimus jak to sie konczy ;)

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83