  • Data: 2006-01-20 12:23:44
    Temat: Re: Niezgłoszony ZUS od 2 lat...
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co gorsza, mozliwe, że już go w ZUS mają namierzonego i hodują te odsetki
    jak to bywa i w innych tego typu urzędach. Lepiej chyba rozliczyć się z tych
    dwu lat niż po paru nastepnych latach za dodatkowe kilka (nie mówiąc o
    odsetkach i karach). Nie wiem czy nie ma możliwości rozłożenia takiej
    zaległości na raty jakoś? Można by to też sprawdzic wykonując jakiś
    anonimowy telefon do ZUS.
    Ja z pewnością wybrałabym tę opcję (zakładając posiadanie kasy na ten
    wydatek). Zaległości wobec ZUS przedawniają się dużo "trudniej" niż inne.
    Pozdr. Graszka.