  • Data: 2002-07-12 11:41:21
    Temat: Re: Nieuczciwy kontrahent
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote:
    > "Robert Gruszka" <h...@w...pl> wrote in message
    >
    > Z tego co pamietam, tak jest "od poczatku", wiec jedyne co Panu
    > pozostaje to skarzyc "sprawce".

    A swoją drogą to jakiś bezsens w naszym ustawodawstwie. Dlaczego niby ja -
    działający w dobrej wierze, uczciwy właściciel firmy - mam byc karany za
    przestępstwo popełnione przez nieuczciwego przedsiębiorcę. W jaki sposób mam
    sprawdzić czy firma, w której zrobiłem zakupy, dostałem fakturę, prawidłowo
    zaksięgowała i zapłaciła VAT - kontrolować jej księgi? Przecież to totalna
    bzdura, pominąwszy fakt, że żaden przedsiębiorca nie będzie mi pokazywał
    swoich ksiąg. Księguję fakturę jako prawidłowo wystawiony dokument księgowy
    i co do licha mnie obchodzi, czy wystawca zapłacił podatek, czy nie!

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu