  • Data: 2002-07-15 08:36:47
    Temat: Re: Nieuczciwy kontrahent
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A swoją drogą to jakiś bezsens w naszym ustawodawstwie. Dlaczego niby ja -
    > działający w dobrej wierze, uczciwy właściciel firmy - mam byc karany za
    > przestępstwo popełnione przez nieuczciwego przedsiębiorcę. W jaki sposób

    To jest oznaka tego o czym i tak wszyscy wiedzą: państwo polskie to twór czy
    sto fasadowy, taka wydmuszka, z wierzchu pięknie polakierowana a w środku pu
    sta. Wszelkie instytucje działają na niby, a jedyną racją ich istnienia jest
    zapewnienie stanowisk dla klienteli aktualnie "rządzącej" partii. Tak jest t
    eż z wymiarem sprawiedliwości.