  • Data: 2007-03-26 09:37:37
    Temat: Re: Nierozwiązywalna Zagadka??
    Od: Harry <filar_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    w jakiej wysokości było to stypendium, czy tylko do pokrycia wysokości
    czesnego czy płacili ci za mieszkanie itp. sprawy.
    aha czy jakbyś nie wykonywał na tych uczelniach żadnych prac to czy tez
    bys dostawał stypendium?? do czego cie obligowało to
    stypendium(spędzenia ileś tam godzin na uczelni??)

    bo np. jeśli w Polsce bym dostawał stypendium za wyniki w nauce i np
    socjalne a nie pokazał bym sie na uczelni do końca semestru to i tak by
    mi wypłacali je, ale jeśli bym dostawał wynagrodzenie za prace na
    uczelni i nie pokazał sie na niej przez pol semestru to by mi nic nie
    zapłacili za ten okres i pewnie wyrzucili

    i teraz sobie odpowiedz na pytanie czy miałeś stypendium czy pracowałeś
    tam za kase

    --
    Pozdro
    Harry