  • Data: 2005-06-27 21:16:46
    Temat: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Od: "xxx" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:d9j5ec$89d$3@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Piwek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    Jesli faktura ma blad zasadniczy, czyli pomylka w adresie i w NIPie, to taka
    faktura jest bledna i nie wiadomo dla kogo zostala wystawiona - nie wiadomo
    kto ma ja zaplacic. Dziwne, ze przy blednym adresie f-ra trafila pod
    wlasciwy adres. Podobnie przeciez jest np. z gazem czy pradem: zaklad sie
    pomylil i wyslal do Kowalskiego, ale z adresem Nowaka, to Nowak moze wrzucic
    ja do kosza. Kowalski moze nie miec pojecia, ze f-ra zostala wyslana. To, ze
    ktos wykonal usluge, zada zaplaty, ale nie chce wystawic f-ry (albo
    twierdzi, ze wystawil a nie dotarla) nie swiadczy o tym, ze nalezy zaplacic.
    Faktura prawidlowa nalezy sie jak psu buda. Jesli firma wystawiajaca ma
    jakies watpliwosci co do wystawiania faktur, to mozna zaproponowac im udanie
    sie do swego USu i zapytanie czy "moge brac forse/wykonywac uslugi bez
    wystawiania faktury". Oni zwykle dobrze znaja odpowiedz i chetnie takiemu
    podatnikowi pomoga.

    pozdrawiam - xxx