eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNieprawidłowa faktura i odłączony internet. › Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Jacek Kosteral <j...@n...wymarz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Date: Sat, 25 Jun 2005 13:31:04 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 21
    Message-ID: <d9jfgd$pgq$1@news.dialog.net.pl>
    References: <d9hvmo$sj0$1@news.dialog.net.pl> <d9i3ak$hgc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d9j5ec$89d$3@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.60.0506251215430.1108@athlon>
    NNTP-Posting-Host: dial-3890.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1119699278 26138 62.87.141.50 (25 Jun 2005 11:34:38 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2005 11:34:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.60.0506251215430.1108@athlon>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:142872
    [ ukryj nagłówki ]

    Uściślę:
    - umowa o dostawę internetu była podpisana w kwietniu,
    - pierwsza faktura i uruchomiana usługa została w maju
    - dostarczona faktura zawierała złą nazwę firmy
    i zły adres - jedynie NIP się zgadzał
    - w umowie jest zapis że opłata za usługę odbywa się na podstawie
    wystawionej i dostarczonej faktury (nie ma słowa "poprawnie wystawionej
    stąd moje pytanie było czy mam też płacić faktury wystawione przez
    providera na "TVN" czy "McDonalda" dostarczone właśnie mi.

    Provider ma monopol w miejscu w którym prowadzę firmę
    - odłączenie jest tylko sposobem na wyciągnięcie dodatkowych
    pieniędzy za dodatkowe przyłączenie.

    Czy ja jestem w tym wypadku na straconej pozycji?
    Działałem przecież w dobrej wierze - poinformowałem providera
    że wystawił fakturę z błędnymi danymi, po otrzymaniu
    kolejnej już prawidłowej faktury opłatę uiściłem w terminie.

    Pozdrawiam
    JaceK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1