    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Date: Mon, 31 Jan 2005 21:17:28 +0100

    Gotfrydzie Smoliku
    Jak zwykle jestem pod wrażeniem rzeczowości i akuratności Twojej wypowiedzi
    oraz próbie stonowania innych podobnych do mnie ludzi, którym jako wyrywnym,
    ślina na język pcha jednoznaczne, ogólnie za wulgarne uznane określenia
    Płaczkika i jego programistów.

    > 2. Sejm. Sejm jest odpowiedzialny za stawianie takich wymogów że
    > wykonawcy Płacznika MUSZĄ być usprawiedliwieni; przecież jakby
    > po wdrożeniu systemu na 4 dni przed jego uruchomieniem (czyli
    > w okresie między świętami a Nowym Rokiem) ktoś ci zaaplikował
    > zmianę zasad (zmieniając ustawę) to każdy normalny człowiek musi
    > uznać że to *nie była twoja wina* iż masz poprawki "na łapu capu",

    Niestety .... nasi ustawodawcy .... a przynajmniej ich część albo siedzi w
    kiciu ..... albo leczy się na różne przypadłości, chorobami czasami zwanymi.
    Nie oni jednak spędzają mi sen z oczu a programiści. Przecież programy
    księgowe są równocześnie z Płacznikiem nowelizowane w miarę tworzenia coraz
    to nowszych ustaw i dziwnych pomysłów ustawodawców ... i cooooooo ????? I
    programy księgowe, mające przecież daleko więcej funkcji i liczące .....
    naprawdę liczące dane w podatkach, ubezpieczeniach, czy prawie pracy, że o
    kadrach nie wspomnę ......... mogą zostać w trybie natychmiastowym
    dostosowane .... ale za te programy twórcy nie biorą milionów złotych ....

    Płacznik jest prostym edytorem składek .... niczym więcej .... nic nie można
    nim zrobić .... co najwyżej się popłakać ...... nad nim.

    Płacznik jest programem do elektronicznej transmisji danych ... ale jak
    chciałeś wydrukować przelew bankowy ... to idiota programista z uporem
    maniaka podpowiadał mi, że domyślnie jest wpłata a nie przelew ... trzeba
    mieć nawalowe we łbie i to zdrowo, żeby taką opcję ustawić dla 99,999 %
    płatników, którzy dokonują płatności przelewem a nie za pomocą wpłaty .....
    a to tylko jeden z wielu idiotyzmów ... jakie są w Płaczniku ...

    podałem podobnych poprawek ok. 12 stron ... grzecznie starałem się
    współpracować ... jednak programiści odpowiadali na moje uwagi, że to się
    nie da .. tego nie można ... a w końcu, jak zobaczyłem, że w znowelizowanej
    wersji przeszli samych siebie .... to ... a aaaaaa nie ważne .. obrazili się
    na mnie ... i to nie wiem dlaczego ....

    Z tych i wielu jeszcze innych względów jak widzę zmieniające się hasło co
    miesiąc ... jak widzę szyfrowanie danych ..... a z drugiej strony ,.... jak
    się nie podpiszę w swojej wiadomości z uwagami przekazywanymi o programie z
    imienia i nazwiska i nie podam firmy ... jaką reprezentuję ... to mnie
    smiech ogarnia ..... zresztą .... moje uwagi i tak o kant dupy można było
    rozbić .... bo nie brali poważnie niczego, co im się mówiło .....
    Noooo może skamałem .. w ostatniej wersji 6.03.001 poprawili domyślne
    ustawienie ..... jest PRZELEW ........ a reszta z 12 stron ... to kiedy
    ??????

    ahaaaaa i śmieszy mnie ... że ich prywatne zdanie w rozmowach jest zuypełnie
    inne od służbowego ...... LUDZIEEEE ONI TAM MAJĄ ROZDWOJENIE JAŹNI !!!!

    ale i to przetrwamy .... bo człowiek niejedno zniósł ... co mu drugi
    przygotował ...

    tys siem wyżyłem :))))))

    pozdrawiam
    fart