  • Data: 2005-01-31 21:37:42
    Temat: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile razy się na grupie pojawi hasło płatnik Ty też się pojawiasz :-)
    > Nie jesteś jedyny, który próbował twórcom tego "cuda" wykazać błędy.

    Taaaak pojawiam się i znikam i znikam i znikam ... :)))

    Ale pamietaj, że sukces .. to 10 % talentu i 90 % pracy :)))))))

    Ja się nie poddaję i napierdzielam w płatnika ... gdzie się da ...
    Do Pani Wiktorow też chciałem napisać ... i chyba nawet napisałem ... ale
    nie raczyła jokoś odpisać ... a nie użyłem ani jednego słowa ... potocznie
    wulgaryzmem zwanego ...

    I nie dam sobie spokoju ... w końcu jak mi jest źle to mam się do tego
    przyzwyczaić ?????

    PŁACĘ PIENIĄDZE, I WYMAGAM

    TO PROGRAM DLA MNIE, ZA MOJE PIENIĄDZE

    a mnie nikt nie pytał jak to faflactwo ma chodzić i co ma robić ....

    słowo "ja" należy rozumieć ogólnie

    pozdrawiam
    fart