  • Data: 2005-01-31 21:30:06
    Temat: Re: Niech szlag trafi Płatnika
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawełJ wrote:
    > Pracuję z wszystkimi kolejnymi wersjami płatnika od stycznia 99 roku.
    > Praktycznie codziennie.
    > Przewaliłem w nim tysiące dokumentów, grube tysiące ubezpieczonych.
    > Nie jest to program idealny

    Ten program to ma być przyjazny też dla
    użytkownika, który *przewala* jednego,
    góra trzech ubezpieczonych raz w miesiącu.
    Do tego to on się raczej nie nadaje.
    Program jest tak nieintuicyjny, że
    dopiero przepchnięcie przez niego
    kilkuset dokumentów pozwala nabrać nawyków,
    gdzie są jakie funkcje i co jak działa.
    A i tak działa zawsze inaczej, bo:
    nie widzi czegoś tam, bazę wcięło,
    hasło się zmieniło...