  • Data: 2005-10-01 15:08:37
    Temat: Re: Nie ma siły na błędną decyzję US?
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A nie możesz teraz złożyć korektę zeznania podatkowego za tamten rok, i
    > wtedy jak zaskarżą to /nie będą chcieli uznać/ to powołać się na tą
    > decyzję sądu?
    >
    > btw. ja się nie znam, tak tylko kombinuje...

    Też tak kombinowałem, ale niestety to nie wchodzi w rachubę. Korektę mógłbym
    złożyć gdybym przy zakwestionowaniu przez US wysokości odliczenia zgodził
    się na naniesienie poprawek i ich interpretację. Dziś złożyłbym korektę i po
    sprawie. Ja się nie zgodziłem, naczelnik wszczął postępowanie i wydał
    decyzję od której mogłem się odwołać. Niestety zabrakło mi determinacji i
    konsekwencji i sprawę pozostawiłem. Teraz korekty złożyć nie mogę. Mogę
    jedynie walczyć o uznanie nieważności tamtej decyzji.

    Jeśli tamta decyzja była niesłuszna, to dlaczego nie można stwierdzić jej
    nieważności?