  • Data: 2008-12-16 19:11:26
    Temat: Re: Nazwa firmy na FVAT
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek w <news:op.ul9n3ydcl60ql1@unk>:

    > a ja tylko odpowiednik Twojego Zxx, jak kiedyś chciałem to poprawić
    > to pani powiedziała "nie da rady" i tyle było rozmowy.

    Ja im wysyłałem zmiany płatnikiem, więc panienka z okienka se mogła
    pogadać ;-)

    > ja takowej na oczy nie widziałem :-)

    Ja z tych, którzy instrukcję czytają jak już nic do łba nie
    przychodzi, a zadziałac nie chce :>

    > Za cienki jestem na takie niskie piłki, wytłumacz :-)

    [1] oznacza przypis...

    Ja stosuję dodatkowe nagłówki:

    A tam możemy wyczytać:

    Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym imieniem i nazwiskiem
    ich autora. Przesyłki anonimowe często traktowane są po prostu jako
    mało poważne, mogą byc także w pewnych okolicznościach automatycznie
    odrzucane.

    P.S.
    Nie żebym się czepiał akurat Ciebie, że się nie podpisujesz imieniem i
    nazwiskiem, jako aktywny uczestnik dyskusji na tej grupie IMHO
    prezentujesz wysoki poziom.
    Tak tylko na hasło NTG zareagowałem, dla utrzymania równowagi... ;>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]