  • Data: 2008-12-16 18:06:13
    Temat: Re: Nazwa firmy na FVAT
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-12-2008 o 18:30:38 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Aż zajrzałem do teczki z 1999 -- wpisałem w tych ich drukach Zxx
    > NYCZ Tomasz

    > A ja chyba przeczytałem instrukcję wypełniania ;-)

    Znalazłem:

    "W polu 06 - należy wpisać nazwę skróconą płatnika zgodną z podaną do
    urzędu skarbowego albo podczas rejestracji w KRUPGN REGON. Jeżeli płatnik
    nie posiada nazwy skróconej (nie podawał jej do urzędu skarbowego albo
    podczas rejestracji w KRUPGN REGON), to zobligowany jest do jej utworzenia
    i konsekwentnego podawania na wszystkich dokumentach przesyłanych do ZUS.
    Utworzona nazwa powinna składać się maksymalnie z 31 znaków i nie zawierać
    znaków innych niż litery i cyfry."

    Znaczy się można podać cokolwiek (co ciekawe, ja chyba podawałem kiedyś
    mój odpowiednikl Zxx
    na NIP-1, potem zaprzestałem bo się dowiedziałem że OF nie ma takowej
    jeśli nie zgłosi do EDG,
    ale i tak wtedy ta nazwa skrócona musiałaby zawierać imię i nazwisko)

    Pozdrawiam,
    Tomek