  • Data: 2002-02-19 15:46:10
    Temat: Re: Najniższe wynagrodzenie 1228,37 PLN
    Od: "Lopesjus" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0202191637200.27086-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > On Tue, 19 Feb 2002, Lopesjus wrote:
    > [...]
    > [...]
    >
    > -:)
    > Zakładając że wiemy o co idzie ("samoztrudniony w roli
    > pseudopracownika") to musisz się nauczyć poprawnie
    > wyrażać - bo UP cię naprostuje :]

    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Postępuje zgodnie z zasadą, że nie ma głupich pytań. Gdybym był Alfą i Romeo
    nie zadawłbym sobie trudu grzebania w listach dyskusyjnych. Sytuacja zmusza
    mnie do takiego rozwiązania (etat + DG) więc chcąc niechcąc zgłębiam tajniki
    wspaniałego polskiego ustawodwastwa i jeszcze wspanialszego orzecznictwa
    jaśnie oświeconych UP i US.
    Uffff...

    Pozdr
    Pszemas