  • Data: 2003-01-06 22:17:23
    Temat: Re: Najem lokali - Pomozcie!!!
    Od: "Almanah" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:avctog$480$1@news.tpi.pl...

    > A kto by Cię zmusił do założenia spółki jak nie chcesz? Na wynajem nie
    > musisz prowadzisz DG,ale skoro już to robisz.Czy ten budynek
    > wykorzystujesz do własnej DG lub jest (nawet pokrętnie ) z nią związany?
    > Sprawa niby prosta,ale jak większość spraw komplikuje się po zapoznaniu
    > ze szczegółami które Ty sączysz po kropelce.

    Ale niechce prowadzic wynajmu na istniejaca moja dzialalnosc. Tego budynku
    nie wykorzystuje do wlasnej dzialalnosci gospodarczej, jestem jedynie
    wspolwlascicielem(jednym z kilku) i wynajmuje ja 3 Instytucjom wogole ze mna
    niezwiazanym. Slyszalem ze nietrzeba prowadzic DG na wynajem ... ale inne
    osoby mowile ze trzeba... i dlatego mam problem. Najchetniej nie
    zakladallbym spolki i nieprowadzil DG, jedynie odprowadzal to co potrzeba.
    Mam upowaznienie notarialne od pozostalych osob do wszelkich dzialan
    zwiazanych z ta nieruchomoscia.
    Czy moge sie obejsc bez DG i spolki?

    Almanah