  • Data: 2003-01-09 11:58:09
    Temat: Re: Najem lokali - Pomozcie!!!
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Almanah <a...@p...fm> wrote:
    > Narazie jest 2 najemcow na calosc, ale jak sie zwolni i bedzie trzeba
    > wynajmowac wielu osobom, to trzeba bedzie wystawiac bardzo duzo faktur.
    > Nieda sie tak zeby kazdy mial swoich najemcow. Bo trudno byloby sie
    > podzielic budynkiem kto na parterze a kto na 3 pietrze. Z
    przydzielaniem
    > pomieszczen to niewiem czy nie musialby byc podzial sadowy. A przy
    > remoncie calego buudynku, kupnie roznych rzeczy na posesje i wogole
    > trudno bedzie wkladac to w koszty bo jeden wykonawca bedzie musial
    robic
    > kilka faktur dla wspolwlascicieli.

    To zmartwienie wykonawcy.Od faktur się nie uwolnisz.Z racji prowadzenia
    całej tej buchalterii wygodniej jest mieć spółkę,tylko trzeba policzyć co
    jest bardziej opłacalne i wybrac taką formę która pozwoli coś
    zarobić.Problemów przed Tobą wiele (chociażby prąd ,woda,ciepło
    itp).Życzę powodzenia

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet