  • Data: 2010-02-10 18:30:25
    Temat: Re: MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski w
    <news:a93b5b9b-dc85-473a-bade-dfa619e7df57@f12g2000y
    qn.googlegroups.com>:

    > Na przykład: Central II, Dworzec Łódź Fabryczna, Carrefour na
    > Przybyszewskiego. W Łodzi (jeśli ktoś się nie domyślił :-).
    > MK RP widziałem chyba w tym ostatnim.

    Ależ pliki z obrazami płyt są do znalezienia w 10 sekund w googlu, tylko
    licencje sie łamie bez kupienia gazety przy korzystaniu, co raczej
    Tristanowi nie przeszkadza.

    P.S. a program jest chyba zrobiony dla masochistów, szybciej się chyba KPiR
    wydzierga w notepadzie ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]