  • Data: 2010-02-11 18:36:54
    Temat: Re: MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, chodzi o to, że UM Gliwice (a świadczę usługi dla podmiotów, dla
    > których organem prowadzącym jest UM Gliwice) wymusza na podmiotach
    > zawieranie umów korzystnych dla podmiotów i niosących im oszczędności
    > każdego grosza. Więc musiałem podpisać umowę na termin płatności 14 dni
    > od daty OTRZYMANIA FAKTURY przez podmiot, a nie od daty wystawienia.
    > Więc jednostka zależna od Urzędu pisze sobie na fakturze sama
    > ,,otrzymano 1 stycznia, płatność 14 stycznia'' i tak płaci. Mi to nie
    > przeszkadza, ale musiałem usunąć datę z faktury, a to oznacza, że nie
> [...]

    Tak działają wszystkie urzędy, które chcą prawa przestrzegać.
    A dokładniej to działają tak, że na fakturze od dostawcy przybijają
    "wpływówkę" i od daty wpływu liczą 14 dni.
    To podobno jest zgodne z czymś tam czym się te urzędy kierują.
    A pewne jest, że rio nie kwestionują takich księgowań.

    Tak więc raczej nie jest problemem, że na f-rze jest jakiś termin płatności.
    Ważny jest ten wyliczony przez urząd.

    --
    PawełJ