  • Data: 2002-06-30 09:37:21
    Temat: Re: Likwidacja ŚT (i nie likwidacja)
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    :-)))
    Lenistwem jak widzisz się nie wykazuję, głowy w piasek też nie chowam,
    obelga? - jaka? - uznaję czyjeś argumenty, komentarze. Każdy może się
    wypowiedzieć.
    Co to jest F-ra wewnętrza - wiem. Natomiast w kontekście tej sprawy nie
    widzę powodu, dla którego miałaby być zastosowana. Pytający nie wie co ma
    zrobić, więc się pyta. A podawanie na zasadzie hasła cyt." Jest coś takiego
    jak "faktura wewnętrzna" (z jednym podpisem :))" koniec cyt. bez szerszego
    rozwinięcia - myślę, że może wprowadzić w błąd.
    Co do uwag kol. Magdy - pytający nie podał, czy podatek VAT przy zakupie
    został odliczony. Mówi o ew. sprzedaży. Jeśli był odliczony - trzeba
    zwrócić, zgadzam się. Ale nie tyle zwrócić, co wykazać VAT należny przy
    transakcji udokumentowanej F-rą VAT (pomijam tu: "normalną", czy
    wewnętrzną). Bo fizyczne zwrócenie nie zawsze ma miejsce jeśli dokonamy
    rozliczenia danego m-ca.
    Co do oznaczeń - przyjmuję uwagę.

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
> [...]
    > odbioru FV (np. darowizna).
    > Sądząc że mi nie odpuścisz a sam wykażesz się lenistwem
    > (proszę o wybaczenie za obelgę :)) zapodaję:
    >
    > art.32"wystawianie faktur".4 ustawy o VAT:
    > "4. W przypadku czynności wymienionych w art. 2 ust. 3 pkt 1, 2, 4 i 5
    > wystawiane są faktury wewnętrzne; za dany miesiąc podatnik może wystawić
    > jedną fakturę dokumentującą wszystkie czynności dokonane w tym miesiącu."
    >
    > Tekst ustawy leży i marnuje się na linkach z www.infor.pl,
    > www.hoga.pl, pewnie rzeczpospolita.pl i paru podobnych.
    >
    > Takoż technologię osądzenia co grupowicze sądzą na tematy

    http://groups.google.com.pl/groups?as_q=faktura+wewn
    %C4%99trzna&num=100&as_s
    coring=r&hl=pl&inlang=pl&ie=UTF-8&oe=UTF8&btnG=Szuka
    j+z+Google&as_epq=&as_oq
    =&as_eq=&as_ugroup=*.prawo&as_usubject=&as_uauthors=
    &as_umsgid=&lr=&as_qdr=&
    as_drrb=b&as_miny=2000&as_minm=5&as_mind=12&as_maxy=
    2002&as_maxm=6&as_maxd=2
    9

    > a jest to wynik kliknięcia w:

    http://groups.google.com.pl/advanced_group_search?q=
    faktura+wewn%C4%99trzna+
    group:*.prawo&num=100&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF8&inl
    ang=pl&scoring=r&as_drrb
    =b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2000&as_maxd=29&as_m
    axm=6&as_maxy=2002