  • Data: 2003-10-03 06:05:31
    Temat: Re: Likwidacja DG i rozliczenie VAT. POMOCY !!!
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:blj118$q77$1@news.polbox.pl...
    > "Wiola" <p...@s...com.pl> wrote
    > kim razie zapytam zeby wyjasnic wszystko:
    >
    > Hm, wlasnie mi sie nasunelo cos, przy takiej fakturze sa 3 daty:
    > data wystawienia faktury, data zaplaty i termin platnosci.
    > Na 2 sposoby mozna ksiegowac. Czyli jeden bylby nieprawidlowy:)
    > Ktory?
    Nie wiem czy pytasz o ksiegowanie do kp i r jeśli tak to zalaży jaka metode
    stosujesz jeśli kasową to wtedy kiedy faktycznie zapłacisz ( i może to byc
    czwarta data zapłacisz kiedy indziej niz masz termin ) jeśli stosujesz
    metode memoriałowa to nie zaksięgujesz wcześniej niz dostałes jeśli data
    otrzymania jest ta sama jak dostałeś to jest ta jedną przez ciebie
    wymieniona inaczej wpisujesz wtedy kiedy dostałeś ( przeciesz nie wpiszesz
    do tyłu do książki lub do przodu a zapisy zapewne wpisujesz codziennie )
    Wiola