  • Data: 2005-09-29 07:54:02
    Temat: Re: Likwidaca dzialalnosci a samochod - jak postapic ?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-09-2005 21:45, Użytkownik marcin napisał:

    > a jak jest dokladnie ze sprzedaza ponizej kwoty za ktora zakupiona - nie
    > doczepi sie do tego US ?
    >
    > reasumujac:
    > samochod kupilem za 13360 netto - 2099 to 60% vatu do odliczenia
    > samochod sprzedam za 1000 brutto 180zl vatu do zaplacenia
    >
    > dobrze licze ?
    > czy moge tak zrobic ?

    wszystko co nie zabronione jest dozwolone
    a ja niestety (a moze na szczescie) mam nie mam na wizytowce wrozka;>

    bedziesz musial sie nagimnastykowac,zeby sie wytlumaczyc, a poniewaz jak
    dobrzez zrozumialam, w tej samej deklaracji bedzie wykazane odliczenie
    oraz sprzzedaz samochodu, czynnosci sprawdzajace masz pewne
    a niekoniecznie to musza byc czynnosci sprawdzajace, ja stawialabym na
    kontrole, szczegolnie jezeli zaraz zlozysz VAT-Z

    ja to bym poczekala z VAT-Z pol roku
    problem VATu by sie rozwiazal sam
    chociaz pewnie zaraz Gotfryd bedzie sie ze mna klocil ze ten VAT i tak
    jest do skorygowania;D

    ale jak nie masz takiej mozliwosci, to przemysl, czy znajdziesz dobre
    wytlumaczenie dla tekiej roznicy w pomiedzy zakupem a sprzedaza