  • Data: 2003-12-18 13:47:46
    Temat: Re: Kto bedzie musial miec "Platnika"
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ld9srb.g34.ln@serwerek...

    No ja to nie jestem pewny czy zus do tego nie dąży. Tzn do tego żeby wszyscy
    wysyłali Płatnikiem. Przecież juz kiedyś były takie przymiarki robione przez
    ZUS, że do końca któregoś tam roku wszyscy będą musieli się tym programem
    posługiwać.

    > Wolałbym, żeby nie dawał. Zgadnij, kto byłby tak naprawdę sponsorem?
    > Ciekawe kiedy się coś ruszy (prawnie) z Janosikiem...
    Z jednej strony to fajnie, że ktoś chce robic program pod linuksa. Tylko z
    drugiej weź pod uwagę ile z tych osó, które już teraz się posługują
    płatnikiem przesiądą się na linuksa. Wydaje mi się że bardzo mało. Bo po co
    ktoś ma jeszcze się uczyć linuksów skoro i tak w tej chwili ma już (i zna)
    windowsa (legalnego). Może gdyby na początku od kąd pojawił się płatnik
    można było instalować coś pod linuksami to może by się to przyjęło...

    --
    PawełJ