  • Data: 2003-12-18 21:30:20
    Temat: Re: Kto bedzie musial miec "Platnika"
    Od: "...............Aa..............." <acom2(skasuj)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jureq" napisał

    > 20??? To było baaaaaardzo dawno temu. Obecnie jest od 5 i w nowym roku

    Cytuję za http://www.zus.pl/ref_99/porad9/porad9.htm

    "(...)II. WYPEŁNIANIE I PRZEKAZYWANIE DOKUMENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH

    1. Forma dokumentów ubezpieczeniowych

    Ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych
    zobowiązuje płatników składek do przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych
    w jednej z dwóch form:

    elektronicznej, utworzonej w aktualnej wersji programu "Płatnik" -
    obowiązkowej dla płatników rozliczających składki za więcej niż 20 osób,
    papierowej, tj. w postaci formularzy, dostępnych w każdej jednostce
    organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub wydruków z aktualnej
    wersji programu "Płatnik" - z której mogą korzystać płatnicy rozliczający
    składki za nie więcej niż 20 osób.(...)"

    Czy to znaczy, że ZUS wprowadził mnie w błąd??? Rewela, jeszcze nic nie
    zrobiłam, a już mam dosyć. Dużo jeszcze jest takich "rzeczy"? A żeby ich...