  • Data: 2003-12-23 04:39:39
    Temat: Re: Kto bedzie musial miec "Platnika"
    Od: M <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Dec 2003 14:47:46 +0100, PawełJ wrote:

    > Z jednej strony to fajnie, że ktoś chce robic program pod linuksa. Tylko z
    > drugiej weź pod uwagę ile z tych osó, które już teraz się posługują
    > płatnikiem przesiądą się na linuksa. Wydaje mi się że bardzo mało. Bo po co
    > ktoś ma jeszcze się uczyć linuksów skoro i tak w tej chwili ma już (i zna)
    > windowsa (legalnego). Może gdyby na początku od kąd pojawił się płatnik
    > można było instalować coś pod linuksami to może by się to przyjęło...

    No ok, a co jeśli osoba mojego pokroju windowsa nie używająca i nie
    posiadająca, rozliczając koszty uruchomienia działalności, oszczędzając
    gdzie się da, musi !!!!!!OBOWIAZKOWO!!!!!! wrzucić w koszty
    kulawego i drogiego łyndowsa? To, jest to w porządku że własny kraj
    wymusza na mnie zakup produktu konkretnej, do tego obcej firmy? To
    chyba faktycznie ZUS ma potajemną umowę z microsoftem, a microsoft w
    lepsze miejsce po "Promocje" nie mógł trafić!!!
    Pozdrawiam, i doliczam kolejne koszty do biznes planu.