  • Data: 2002-02-26 11:34:11
    Temat: Re: Ksiegowanie zaleglych kosztow
    Od: "Michal Kawecki" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał
    w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0202252305460.2456-100000@irys.st
    anpol.com.pl...
    > On Mon, 25 Feb 2002, Michal Kawecki wrote:
    > [...]
    >
    > Nie wiem czy pytanie Orki (do mnie, kiedy pytałem jak rozliczyć
    > styczniowy telefon) pt. "a stosujesz księgowanie kasowe czy
    > memoriałowe ?" nie ma czasem zastosowania !

    To jak, mam przystawić stempelek "Wpłynęło 01.01.2002" i zaksięgować?
    A'propos metody księgowania: ja z reguły wprowadzam dokumenty z datą ich
    wystawienia, ale robię wyjątek dla dokumentów które wpływają po zamknięciu
    księgi za miesiąc poprzedni - wtedy oznaczam je jw. i księguję w następnym
    miesiącu. Czy to jest prawidłowe?

    > IMHO tyle samo co w "drugą stronę", czyli przeważnie 5 lat (tyle
    > czasu masz przechowywać dokumentację i tyle upływa do przedawnienia:
    > różnica wskutek której czas "przechowywania" jest nieco krótszy
    > od przedawnienia - czyli możesz "umknąć" - była tu ostatnio wałkowana)

    Czy mógłbyś poddać mi choć fragment tematu tego wątku?

    > Nie mam przekonania co do "Wyglądania na lamerskie" :)
    > Codziennie płatności sprzed dwu lat nie księgujemy ;) !

    A już myślałem, że jest wprost przeciwnie i dlatego nikt mi nie odpowiada ;-).

    Michał Kawecki
    k...@2...pl