  • Data: 2002-12-02 17:38:39
    Temat: Re: Koszty reprezentacji i reklamy a VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uroczyście oświadczam - ostatnio klient w czasie długiej i burzliwej
    > dyskusji na fakturami pożarł mi cała paczke orzeszków FELIX i wypił
    pół
    > litra coli. I co?
    > Chyba zaczne orzeszki w reprezentacje wrzucać...
    >
    > Maddy

    Popieram orzeszki. :-)
    Zapomniałem dodać, że szczególnie
    rozbawiają mnie te soki i chipsy
    takich "domowych firmach", gdzie
    większość kosztów to amortyzacja
    "kawałka podłogi", znaczki pocztowe
    za 3 zł/mc, bilety komunikacji szt 5 po 1,5 zł itp.

    A kontrahent ma prawo nie być głodny,
    wtedy można sobie pożreć samemu
    (w towarzystwie) :-)))))))))))

    Rozumiem doskonale, że co nie jest zabronione
    jest dozwolone.
    Pozostaję zatem na stanowisku, że
    tym "przegięciem" jest śmieszność tej
    *reprezentacji* w pewnych firmach.