  • Data: 2015-10-18 14:25:41
    Temat: Re: Korwin a PIT
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-18 o 09:35, Liwiusz pisze:

    > Doskonale rozumiem te zastrzeżenia,

    Gdybyś je rozumiał, to byś nie brnął.

    > Co do tych "nie ogarniających" - więcej wolności to więcej
    > odpowiedzialności.

    Powtarzasz coś, czego kompletnie nie rozumiesz.
    Twój pomysł to mniej wolności i nie ma nic wspólnego z odpowiedzialnością.

    > Posiadanie nieruchomości nie jest jakimś immanentnym
    > i obowiązkowym prawem człowieka, jeśli ktoś tego "nie ogarnia", nie musi
    > mieć nieruchomości.

    Jeżeli ktoś "nie ogarnia" czym się różni prawo (np. do własności) od
    obowiązku, nie powinien wyskakiwać z takimi głupimi pomysłami.

    Takie pomysły "na naprawę" świata sprowadzają się do jednego: ja będę
    bogaty i będę miał dobrze, a ty będziesz biedny bo jesteś głupi.
    I tacy chyba muszą się przekonać na własnej skórze o swojej głupocie,
    inaczej nie ma szans by zrozumieli, że zawsze znajdzie się ktoś
    mądrzejszy/silniejszy/bogatszy od niego.

    Mamy XXI w, powszechną edukację, swobodny dostęp do wiedzy i do źródeł
    historycznych..., a niektórzy nadal żyją oderwani od rzeczywistości.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr