    From: "Victor" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontrola UKS (długie).
    Date: Wed, 25 Jan 2006 21:42:42 +0100

    Użytkownik "trojden" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dr8nhb$8u6$1@news.onet.pl...
    > Niewiele możesz zrobić bo urzędnik UKS to coś w rodzaju prokuratora tyle
    że
    > z dużo większymi możliwościami...
    > Jeśli do tego prowadzą jakieś postępowanie karno-skarbowe to będziesz
    > zeznawał jako świadek pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie
    > fałszywych zeznań a to oznacza że musisz im powiedzieć wszystko i wydać
    > wszystkie dowody jakich sobie zaśpiewają...

    No tak, tak. Ale...
    Jeśli sprawa dotyczy tego, czy osoba która sprzedała mi mieszkanie zapłaciła
    odpowiedni podatek, to czy UKS może np. zapytać mnie skąd miałem pieniądze
    na zakup tego mieszkania??? Przecież to nie ma nic wspólnego z rozliczeniem
    się tamtej osoby z US!!! Ja myślałem (i cały czas się łudzę), że powinni
    mnie zapytać jedynie oo to za ile od niej kupiłem i kiedy oraz żądać dowodów
    tylko na takie okoliczności. A jakby chcieli sprawdzić skąd miałem kasę na
    mieszkanie to powinni wszcząć osobne postępowanie w sprawie zakupu
    mieszkania przeze mnie. Czy się mylę???