  • Data: 2006-01-26 04:43:27
    Temat: Re: Kontrola UKS (długie).
    Od: "Victor" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek(?)" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dr8s38$o07$1@news.onet.pl...
    > ...Drugim tematem jest ewentualne dochodzenie skad
    > posiadales srodki na zakup mieszkania. W takim wypadku to ty jestes osoba
    > kontrolowana i masz obowiazek ... mowic wszystko co wiesz :). W sytuacji
    > jaka opisujesz nie powinnypasc pytania dotyczace srodkow ktore miales na
    > zakup mieszkania...
    No właśnie, ale takie pytania są stawiane innym wzywanym osobom w tej samej
    sprawie. I co ja mogę odpowiedzieć takiemu babsku w UKS??? Bo chciałbym jej
    powiedzieć, że jej nie będę odpowiadał na to pytanie bo ono nie ma związku
    ze sprawą. Tylko chodzi o podstawę.

    > ...dopiero gdyby sie okazalo, ze jakies podatki przez ciebie
    > nie zostaly zaplacone moze byc wszczeta twoja kontrola. Tak to wyglada od
    > strony prawnej.
    A może ktoś potrafi mi wskazać jakiś akt prawny, którego przepisy określają
    jak powinna przebiegać kontrola UKS, co mogą kontrolować, o co pytać i co
    należy do moich obowiązków??? Gdybym ktoś wskazał taki akt prawny to
    rozwiązałoby problem, chyba...
    To dla mnie bardzo ważne, więc proszę - podzielcioe się swoją wiedzą.