  • Data: 2006-01-28 19:19:41
    Temat: Re: Kontrola UKS (długie).
    Od: "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli chczesz odpowiedzi praktycznej to masz dwa wyjścia:
    > 1. Pogodzić się, że o to pytają, udzielić odpowiedzi przekonującej i
    > prawdziwej (bo zakładam, że nie jesteś na tyle szalony aby kupować
    > mieszkanie nie mając pokrycia środków). Całą sprawa na tym się skończy.
    > Urzędnik będzie zadowolony, ty wkrótce będziesz mógł zapomnieć o
    > sprawie.
    > 2. Szukać paragrafów, odmawiać odpowiedzi. UKS lub US oczywiście
    > rozpocznie postępowanie w twojej sprawie. Urzędnik prowadzący to
    > postępowanie będzie z góry do ciebie uprzedzony. Jeśli masz na wszystko
> [...]

    Mogę tylko dodać od siebie że jeżeli na cokolwiek nie jest lub nie był
    potrzebny papierek to lepiej o nim nie wspominać chociaż nawet byś go posiadał.
    Wtedy możesz wykręcić się odpowiedzią że nie pamiętasz. A jak pokażesz papierek
    to z niego może wynikać że jest on napisany na podstawie czegoś tam, a z
    tamtego może wynikać punkt zaczepienia do innej sprawy. Ja trzymam jedynie
    papiery które muszę. Cała reszta natychmiast idzie do kosza.