  • Data: 2008-01-25 06:38:12
    Temat: Re: Konsultacja IT na rzecz firmy w USA
    Od: "t...@n...pl" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówiąc szczerze to nie wiem.
    >
    > Od zawsze albo robiłem dzieła albo działałem w ramach DG.
    >
    > Ale tak czy inaczej jakieś kwity będą wymieniali.
    > Pewnie któryś z nich się nada ;-)
    >
    > Piotrek

    Otoz to - interesuja mnie wszystkie szczegoly dotyczace tego typu umow. Gdyby to
    byla wlasnie umowa o dzielo (czyli bez odprowadzania ZUS o ile sie orientuje) to
    jaki jest odpowiednik tego typu umowy w USA?
    Troche za duzo ogolnikow - czy mozna bardziej konkretnie?

    Czy mozliwe jest udostepnienie takiej gotowej umowy albo przeslanie na moj
    prywatny email - oczywiscie np. z usunietymi szczegolami typu nazwa firmy, kwota
    wynagrodzenia, adresy, etc?