  • Data: 2005-07-31 11:03:40
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa w PEKAO S.A.
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Kaczor" <a...@w...pl> wrote in
    news:dcg06l$474$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > Dowiedzialem sie w PEKAO,
    > ze aby wyplacic pieniadze musze przedstawic przynajmniej umowe
    > przedwstepna kupna mieszkania. Pop przedstawieniu umowy przedstepnej
    > bank musi w ciagu 3 miesiecy wyplacic mi na podane konto uzbierane
    > przeze mnie pieniadze wraz z odsetkami.

    A gdzie pytales ? Zapytaj bezposrednio, pod warszawskim numerem KM.
    Byc moze cos sie zmienilo, ale to co oni Ci powiedzieli zakrawa na jakas
    herezje - dotychczas umowe przedwstepna przedstawialo sie wylacznie po to,
    (jako zalacznik do podania do prezes/a KM) aby KM laskawie wyplacila Twoje
    pieniadze szybciej. Poza tym to Twoje pieniadze i jak dotad (moze cos sie
    zmienilo, ja wyplacalem na poczatku roku) KM nie byla w zaden sposob
    zobowiazana kontrolowac na co wydajesz pieniadze (bo to nie ich interes).

    Tak wiec dopytaj jeszcze raz bezposrednio w KM...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail