  • Data: 2005-07-31 19:55:39
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa w PEKAO S.A.
    Od: "Ewusek" <e...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kaczor" <a...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:dcg06l$474$1@news.onet.pl...
    > Dzien dobry,
    > Dowiedzialem sie w PEKAO, ze aby wyplacic pieniadze musze
    > przedstawic przynajmniej umowe przedwstepna kupna mieszkania. Pop
    > przedstawieniu umowy przedstepnej bank musi w ciagu 3 miesiecy wyplacic mi
    > na podane konto uzbierane przeze mnie pieniadze wraz z odsetkami.

    Witam,

    Dopytaj sie moze w "centrali" Kasy Mieszkaniowej na pl. Bankowym, W-wa.
    Kilka miesiecy temu zlozylem w najblizszym oddziale dyspozycje skrocenia
    okresu oszczedzania (umowe mialem do konca roku), a nastepnie dyspozycje
    wyplaty srodkow. Po niecalym miesiacu pieniadze mialem na koncie (zlozylem
    po prostu pismo o przyspieszenie wyplaty srodkow).
    Pani w Kasie Mieszkaniowej powiedziala mi, dosc rozsadnie, ze wlasciwe
    przeznaczenie srodkow gromadzonych w KM musze ewentualnie udokumentowac
    przed US, banku takie rzeczy nie interesuja....

    Pozdrawiam,
    Kuba